Verhuur

Clubgebouw “Keerdiekoe”

Het moderne clubgebouw ‘Keerdiekoe’ is 400 m2 groot en kent meerdere ruimten, welke wij gebruiken als lokalen voor onze speltakken.

Ruimten 1 t/m 4, de centrale ruimte, het sanitair en de keuken kunnen worden gehuurd en gebruikt. Ook is het mogelijk om ruimte 3, 4 en centrale ruimte om te bouwen tot één grote ruimte dankzij de deelbare tussenwanden. Ruimte 1, 2, 3 en 4 hebben een aparte deur naar buiten.

Ons gebouw beschikt over voldoende sanitair. Zowel de sanitaire ruimte voor de heren als dames beschikken over twee douches, twee zittoiletten en een wasbak met spiegel. Ook is er een invalidetoilet, volledig ingericht incl. douche en wasbak met spiegel.

Ook is er een ruime keuken aanwezig in ons gebouw. Onze keuken beschikt onderandere over een groot 6-pits gasfornuis, een grote oven, een magnetron, een koffiezetapparaat en waterkoker, twee koelkasten en een ruim aanbod potten, pannen, borden, bestek en kookgerei.

WIFI

In 2019 hebben wij een goed en stabiel wifi netwerk gerealiseerd in en rondom ons gebouw. Op het prikbord in de gang is het wachtwoord voor ons gast netwerk te vinden.

EHBO/AED

Wij gaan ervan uit dat de huurder zelf een EHBO koffer mee heeft. Voor noodgevallen is er wel een complete koffer beschikbaar, maar, zodra de zegel hiervan verbroken word zullen wij kosten in rekening brengen. Voor de kleine verwondingen zijn er wel pleisters beschikbaar. Een AED is niet aanwezig. In een situatie waarbij een AED nodig is kan er gebruik worden gemaakt van de AED die hangt op de Camping Het Waldhoorn (richting het Twentekanaal). Al onze EHBO spullen en informatie is te vinden in de keuken.

Duurzaamheid

Scouting Jan van Riebeeck wil graag zijn steentje bijdragen aan een betere toekomst! Wij houden tenslotte van onze natuur. Daarom inversteren wij in een groener gebouw. Zo hebben wij al meerdere zonnepanelen op het dak van ons clubgebouw liggen en zijn wij stapsgewijs bezig met het vervangen van alle  tl-verlichting in ons gebouw met LED-verlichting.

Verhuur/Borg

Clubgebouw ‘Keerdiekoe’ en het terrein worden dagelijks gebruikt door ‘BSO In het Wild’. Het gebouw en terrein worden in vakantieperioden verhuurt aan scoutinggroepen. Qua verhuur is er bij ons veel mogelijk. Bijvoorbeeld het huren van alleen het bos en grasveld of juist alleen het gebouw voor een hike overnachting. Neem vooral contact met ons op en beschrijf de wensen zo goed mogelijk, dan kijken wij wat er mogelijk is. Voor alle verhuur word een borg verlangt, betaling hiervan is meteen de bevestiging van de reservering. De hoogte van de borg hangt af van het verblijft.

Pionierhout

Wij gaan ervan uit dat scoutinggroepen zelf pionierhout meenemen. Lukt dat niet? Dan zijn er wellicht mogelijkheden, uiteraard in overleg.

Boodschappen en steden

In het naastgelegen dorp Eefde is een PLUS supermarkt aanwezig, in het dorp Gorssel, iets verder weg, een Jumbo supermarkt en tevens een outdoor winkel van Rene Vos. De Jumbo kan ook boodschappen bezorgen, meer informatie daarover vind je hier.

Toch iets specifiekers nodig of zin in een leuk dagje uit? Het centrum van Zutphen ligt op 5km van ons gebouw en heeft een rijk en historisch stadscentrum. meer informatie over Zutphen vind je hier.

Samengevat:

• Ruim en modern gebouw van 400m2
  • Veel  mogelijkheden voor kampementen
  • 2 ha. gevarieerd bos + een grasveld
  • 4 ruime lokalen
  • Mogelijkheid om één grote ruimte te creëren
  • 4 douches
  • 4 wc’s
  • 2 wastafels met spiegels
  • 1 compleet invalide sanitair incl. toilet, douche en wasbak
  • Compleet aanbod EHBO middelen (voor nood)
  • Ruime keuken met veel voorzieningen
  • Gasfornuis, oven, koffiezetapparaat, waterkoker, koelkasten
  • Ruim aanbod kookgerei, borden en bestek aanwezig
  • Gratis Wifi in en rondom ons gebouw
  • 2 kampvuurplaatsen (1 met water en elektra)
  • Een beek direct naast het terrein
  • Supermarkten en voorzieningen dichtbij
  • De stad Zutphen op loop/fiets afstand
  • Er dient een borg betaald te worden

Wilt u meer informatie? Vul onderstaande formulier in en wij benaderen u z.s.m.

* is een verplicht veld