Een keer komen kijken

Dat kan natuurlijk. Bij ons mag je drie keer gratis meedoen, dan kun je kijken hoe het is en kennismaken met de andere scouts en natuurlijk de leiding. Na drie keer zal de leiding jou een inschrijfformulier meegeven en zouden wij het leuk vinden als jij je inschrijft. Je mag altijd spontaan langskomen tijdens een opkomst, maar om er zeker van te zijn dat er een opkomst is kun je het beste even contact opnemen met de leiding. Onder aan deze pagina vind je een contactformulier, het team neemt dan vanzelf contact op via het opgegeven email adres of telefoonnummer. Wil je meer weten over een lidmaatschap bij onze vereniging?

klik dan HIER.

Wil je lid worden? LEUK!

Heb je ondertussen al drie keer meegedaan met een opkomst? Zo niet kom dan snel een keer langs tijdens een opkomst! HIER vind je meer informatie over onze speltakken en de opkomsten. Heb je al wel drie keer meegedaan? Dan vinden we het leuk als je lid gaat worden. Vraag aan jou leiding een inschrijfformulier of download hem hier binnenkort.

Wat kost een lidmaatschap?

Een lidmaatschap bij onze vereniging kost €100,- per kalenderjaar. Daarnaast kan de speltakleiding voor bepaalde activiteiten een extra bijdrage vragen, denk bijvoorbeeld aan een (zomer)kamp of een dagje naar een museum of zwembad.

Ik heb mijn formulier ingeleverd en nu?

Na je inschrijving krijg je van Scouting Nederland een e-mail. Hierin word uitgelegd hoe je een Scouts Online (SOL) account aanmaakt. SOL is de online administratieve applicatie die alle scoutinggroepen van Scouting Nederland gebruiken. meer informatie vind je HIER.

Ook zal onze penningmeester contact met je opnemen om een afspraak te maken over de nog te betalen contributie van het lopende kalenderjaar.

Scoutfit bestellen

Als je lid wordt zul je ook een scoutfit moeten aanschaffen, Dit mag via de webshop van Scouting Nederland maar kan ook via onze vereniging.

De webshop van Scouting Nederland vind je HIER, wil je een scoutfit via ons aanschaffen? Klik dan op deze link